Pred uporabo spletne trgovine www.souling.si si preberite spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste v spletni trgovini Souling opravili nakup, pomeni, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji naše spletne trgovine.
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.souling.si so pripravljeni v skladi s Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in določajo pogoje uporabe spletne trgovine souling.si, pravice uporabnika in poslovni odnos med podjetjem in kupcem. S spletno trgovino www.souling.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja Ana Grbec s.p. (v nadaljevanju »prodajalec« ali »podjetje«), Rusjanov trg 5, 1000 Ljubljana, 6869327000, TRR: SI56 6100 0002 0542 037; Vpis v register AJPES s št 0340-81-20150616-000449 z dne 18.6.2015. Podjetje ni zavezanec za DDV.
Z uporabo spletne trgovine www.souling.si se uporabnik strinja s Splošnimi pogoji poslovanja in Politiko zasebnosti in varovanja podatkov. Podjetje si prizadeva za točnost navedenih podatkov in si pridružuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb. Dopuščena je možnost tipkarskih napak.
SPLOŠNE INFORMACIJE
Dostopnost informacij
Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.
Vsebina in fotografije
V spletni trgovini www.souling.si so napisani glavni podatki o izdelkih in dodane fotografije izdelkov. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, je potrebno fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega videza izdelkov. Dekorativni dodatki ob predstavljenih izdelkih na fotografijah so izvzeti iz dobave. Vsebinske napake pri opisih izdelkov so možne in zanje ne odgovarjamo.
NAKUP
V spletni trgovini www.souling.si so izdelki na voljo izključno preko spleta. Naročanje poteka v slovenskem jeziku 24 ur na dan celo leto. Naročite lahko izdelke, ki so na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki so na voljo do odprodaje zalog.
Pogodba in cene
Kupoprodajna pogodba se sklene med kupcem in podjetjem v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko obvestilo, ki potrjuje sprejem naročila). Oddana naročila se štejejo kot dokončna. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku in je v obliki računa shranjena v elektronski obliki na strežniku podjetja. V primeru, da podjetje ne more izvesti naročila pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, si podjetje pridržuje pravico do zavrnitve naročila.
Cene izdelkov so predstavljene kot maloprodajne cene in ne vsebujejo stroškov pošiljanja. Vse cene so navedene v EUR in ne vključujejo davka, saj podjetje ni davčni zavezanec. Cene izbranih izdelkov veljajo na dan opravljenega nakupa (ko kupec prejme elektronsko potrdilo o sprejemu naročila) in so dokončne ter veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Občasno cene izdelkov nihajo glede na aktualne akcije in morebitne popuste.
Moj račun
Kupec lahko v spletni trgovini www.souling.si ob oddanem naročilu ustvari račun. Če želi kupec ustvariti račun mora pred oddanim naročilom dodati kljukico v okvirčku pri besedilu “Ustvarite račun?”. Sistem kupcu ponudi okvirček za vpis gesla. Račun kupca je ustvarjen in ga kupec lahko uporablja ob prihodnjih nakupih.
Postopek nakupa
V spletni trgovini www.souling.si kupec izbere želene izdelke in jih s klikom »Dodaj v košarico« doda na seznam izdelkov za nakup. Sledi postopek nakupa:
- Kupec v košarici pregleda izbrane izdelke ter izbrano količino izdelkov.
- V polje »Koda kupona« kupec vpiše kodo za promocijski popust. S klikom na polje »Unovči kupon« kupec doda k naročilu promocijski popust, ki se samodejno upošteva pri izračunu končne vrednosti naročila.
- Kupec s klikom na polje »Posodobi košarico« potrdi morebitne spremembe (npr. spremenjena količina izdelkov) v košarici.
- S klikom na polje »Nadaljuj na blagajno« se kupcu prikaže povzetek naročila, vendar mora pred dejanskim nakupom izpolniti še polja s podatki za dostavo.
- Na strani »Zaključek nakupa« kupec izpolni vse zahtevane podatke za dostavo naročenih izdelkov in preveri vse podatke glede naročila.
- Kupec izbere med predlaganimi možnostmi za dostavo oz. prevzem naročila ter način plačila.
- S klikom na gumb »Kupi sedaj« je kupec oddal naročilo, ki ga ni več mogoče spremeniti.
- Kupec po oddaji naročila na elektronski naslov prejme podatke o oddanem naročilu ter podatke za plačilo oz. prevzem naročila.
Naročilo
Ob oddanem naročilu kupec prejme elektronsko pošto z obvestilom, da je naročilo sprejeto. V obvestilu so navedeni naročeni izdelki in količine le teh. Kupec ima v tem koraku še vedno možnost, da v roku 1 ure prekliče naročilo. Registriranim uporabnikom so na spletni strani www.souling.si dostopni podatki o statusu naročila.
V roku 1 ure od oddanega naročila ima kupec možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte na naslov ana@souling.si z naslovom sporočila »Odstop od naročila«, v elektronski pošti pa zapiše še številko naročila.
Račun in dobavni rok
Če kupec v roku 1 ure naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Podjetje najprej pregleda naročilo in preveri dobavljivost naročenih izdelkov ter naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Kupec po elektronski pošti prejme podatke za dostavo in plačilo. V kolikor je kupec izbral način plačila po predračunu je dolžan plačati znesek naročila na račun podjetja.
Če naročeni izdelki trenutno niso na zalogi, podjetje o dobavljivosti izdelkov obvesti stranko preko elektronske pošte in ji sporoči predvideni čas dobave. V primeru, da se stranka s predvidenim časom dobave ne strinja, lahko odstopi od pogodbe. Kupec preko elektronske pošte podjetju sporoči, kateri izdelek želi odstraniti iz naročila oziroma ali želi odstopiti od celotnega naročila. Podjetje kupcu vrne morebitna že vplačana sredstva. Podjetje ne prevzema nobene odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave izdelkov.
Dostava
Spletna trgovina www.souling.si izdelke dostavlja po Sloveniji. Kupec je seznanjen s stroškom plačila pred oddajo naročila. Strošek dostave krije kupec in je naveden tako v postopku naročanja kot tudi na računu. Kupec lahko v postopku naročanja izbere med dvema načinoma dostave naročila:
Osebni prevzem: Kupec lahko naročilo osebno prevzame na sedežu podjetja na naslovu Rusjanov trg 5, Ljubljana. V primeru osebnega prevzema podjetje preko telefona ali elektronskega sporočila kontaktira kupca in se z njim dogovori glede točnega dneva in ure prevzema. Stroškov pošiljanja ter pakiranja in priprave pri osebnem prevzemu ni.
Poštna dostava: Naročene izdelke dostavlja Pošta Slovenije. Naročeno blago bo dostavil pismonoša Pošte Slovenija na naslov, ki ga kupec navede ob oddaji naročila. Podjetje si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito. Po prejemu plačila na TRR podjetja bo podjetje izdelke pripravilo za odpremo.
Za nakupe v vrednosti do 30 eur in ob plačilu po predračunu (TRR) znaša strošek dostave 2,8 eur in vključuje strošek dostave ter stroške pakiranja in priprave.
Za nakupe v vrednosti do 30 eur in ob plačilu po povzetju znaša strošek dostave 4 eur in vključuje strošek dostave (vključno s stroškom dodatne storitve za odkupnino) ter stroške pakiranja in priprave.
Za nakupe v vrednosti od 30 do 100 eur in ob plačilu po predračunu (TRR) znaša strošek dostave 4,4 eur in vključuje strošek dostave ter stroške pakiranja in priprave.
Za nakupe v vrednosti od 30 do 100 eur in ob plačilu po povzetju znaša strošek dostave 5 eur in vključuje strošek dostave (vključno s stroškom dodatne storitve za odkupnino) ter stroške pakiranja in priprave.
V spletni blagajni se vam bo vrednost poštnine samodejno spremenila glede na vrednost izbranih izdelkov.
Naročene izdelke odpošljemo v najkrajšem možnem času, običajno v roku 1-5 delovnih dni. V kolikor izdelke potrebujete nemudoma, kontaktirajte podjetje in dogovorili se bomo za ustrezno rešitev. Podjetje se bo potrudilo, da naročene izdelke odpošlje predvidoma naslednji delovni dan po prejetem naročilu (ob izbrani možnosti plačila po povzetju) oz. po plačilu vidnem na računu TRR podjetja (ob izbrani možnosti plačila po predračunu). V kolikor bi prišlo do zamude pri dostavi, podjetje o tem obvesti kupca.
Način plačila
Z oddanim naročilom v spletni trgovini www.souling.si se kupec zavezuje, da bo poravnal kupnino in poštnino. Kupec lahko izbira med tremi vrstami plačil, in sicer med plačilom po predračunu (TRR), plačilom po povzetju ali plačilo z gotovino.
Plačilo po predračunu (TRR): Podjetje ob oddanem naročilu po elektronski pošti pošlje kupcu vse podatke za kupnino in poštnino celotnega naročila. Kupec izvede neposredno bančno transakcijo preko svoje spletne banke ali z UPN nalogom ali preko položnice. Kupec izvede neposredno bančno transakcijo na tekoči račun, odprt pri Delavski hranilnici d.d., z naslednjimi podatki: Ana Grbec s.p., Rusjanov trg 5, 1000 Ljubljana, TRR: SI56 6100 0002 0542 037. Rok za plačilo je 5 delovnih dni po prejemu potrditve naročila na izbrano elektronsko pošto, kjer kupec prejme podatke za plačilo. Ko kupec poravna kupnino in poštnino, podjetje naročilo pošlje v nadaljnjo obdelavo ter ga v najkrajšem možnem času odpremi. V kolikor plačilo po predračunu ni poravnano v roku, opredeljenim v elektronskem sporočilu ob potrditvi naročila, podjetje smatra, da kupec odstopa od naročila.
Plačilo po povzetju: Podjetje ob oddanem naročilu pripravi in odpremi naročilo. Kupnino s poštnino plača kupec pismonoši ob prevzemu naročila (v primeru, da je poštnina brezplačna, kupec plača samo kupnino). Poleg tega Pošta Slovenije kupcu zaračuna še provizijo za opravljeno storitev transakcije plačila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. V primeru da na izbranem naslovu v času dostave ni nikogar, ki bi prevzel naročilo, bo kupec v nabiralniku prejel obvestilo, kjer bo navedeno mesto prevzema in rok za prevzem. V primeru da kupec pravočasno ne prevzame naročila, se pošiljka vrne pošiljatelju (Moj trenutek, Ana Grbec s.p.).
Plačilo z gotovino: V primeru da kupec naročilo prevzame na sedežu podjetja, kupec ob prevzemu plača kupnino naročila z gotovino.
Promocijska koda
Promocijska koda za kupca prinaša različne ugodnosti pri nakupu v spletni trgovini (na primer: brezplačna poštnina, popust na izdelke) in je časovno omejena. Promocijsko kodo kupec uporabi tako, da v polje »Koda kupona« vpiše kodo za promocijski popust, nato pa s klikom na polje »Unovči kupon« kupec doda k naročilu promocijski popust, ki samodejno aktivira predvideno ugodnost. V košarici izdelkov je razvidno, ali je bil kupon aktiviran ali ne.
Vračilo blaga ali menjava
Želimo si, da v naši spletni trgovini kupuješ z veseljem in neobremenjeno. Če te skrbi, da ti izbrani izdelki ne bodo ustrezali, nas že pred oddajo naročila kontaktiraj na ana@souling.si in z veseljem ti bomo pomagali ter odgovorili na zastavljena vprašanja.
V kolikor kupcu naročeni izdelki ne bodo ustrezali, jih lahko zamenja ali vrne. Kupec ima po Zakonu o varstvu potrošnikov (43. člen) pravico, da v roku 14 dni od prevzema blaga brez navedbe razloga za svojo odločitev podjetje obvesti, da odstopa od pogodbe.
Postopek za vračilo blaga: Kupec natisne in izpolni Obrazec za vračilo ali menjavo izdelka. Obrazec skupaj z izdelkom in računom pravočasno pošlje na sedež podjetja Ana Grbec s.p., Rusjanov trg 5, 1000 Ljubljana. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v originalni embalaži, v nespremenjeni količini, z vsemi etiketami in računi, iz pošiljke mora biti razvida tudi identifikacija naročila. Pri vračilu izdelkov, kjer je bila upoštevana promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilo ne vrnejo (vrne se vplačan znesek). Poleg tega lahko kupec podjetje na elektronski naslov ana@souling.si obvesti, da (kdaj) bo izdelek vrnil.
Po prejemu vrnjenega blaga podjetje kupcu takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga, vrne vsa prejeta plačila ali izdelke zamenja. Ob vračilu blaga za namen vračila mora kupec sporočiti svoje osebne podatke ter transakcijski račun.
Edini strošek, ki bremeni kupca, je strošek vračila izdelka (poštnina). Podjetje bo zavrnilo pošiljke z vračilom izdelkov v primeru, ko bi moralo podjetje ob prevzemu poravnati strošek pošiljanja. V primeru zamenjave blaga veljajo enaki pogoji dostave kot pri običajnem nakupu, kar pomeni, da kupec ponovno plača strošek pošiljanja blaga do vrednosti 100 eur. Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če je bil izdelek pripravljen posebej po njegovih naročilih.
Reklamacija
Kupec lahko izdelke reklamira, če izdelki nimajo lastnosti, ki jih je podjetje izrecno obljubilo ali če je podjetje poslalo napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Reševanje reklamacij iz naslova stvarne napake se rešujejo v skladu z veljavno zakonodajo ter v skladu s Pogoji nakupa blaga. Reklamacije izdelkov z obstoječo napako nam sporočite na e-mail ana@souling.si.
Stvarna napaka
Kupec lahko v primeru stvarnih napak na izdelkih ali dobave napačnih izdelkov uveljavlja pravice v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec mora podjetje obvestiti o napaki ter v obvestilu na ana@souling.si čim bolj natančno opisati napako in podjetju omogočiti, da stvar pregleda.
Napaka je stvarna:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo;
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile dogovorjene oziroma predpisane;
- če je podjetje izročilo izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.
Kupec poškodovan paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Avtorske pravice
Kakršnakoli uporaba kakršnih koli informacij, vsebine ali fotografij spletne trgovine mojtrenutek.si je dovoljena le z izrecnim pisnim soglasjem podjetja. Vse avtorske pravice so pridržane.